Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim


Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Katowice, Global Office Park
Zadania:
  • zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair
  • udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail
  • udzielanie informacji ogólnych
  • wspieranie pasażerów mających trudności w podróży
  • udzielanie informacji w kwestiach związanych z bagażem, rezerwacją biletów, lotem i wszystkim, co może się wydarzyć podczas podróży
  • rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów
  • rozpatrywanie skarg i zażaleń

 

Wymagania:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
  • umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
  • umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi
  • wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
  • zaangażowania i motywacji do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
  • dyspozycyjność do pracy z biura w Katowicach
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę cywilnoprawną lub umowę o pracę
  • elastyczne godziny pracy między 9:00 a 22:00 - sam decydujesz kiedy i ile godzin chcesz pracować!
  • nowoczesne miejsce pracy w sercu Katowic
  • imprezy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ