Praca: Customer journey expert


Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Customer journey expert
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/24/1018
OBOWIĄZKI:
Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, aktualizowanie baz danych, informowanie klientów o produktach/usługach firmy, sprzedaż, przyjmowanie zgłoszeń.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 560 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

APLIKUJ TERAZ