Specjalista ds. obsługi klienta
Dodane: wczoraj
OBSŁUGA KLIENTA, SORTOWANIE I SELEKCJA PRZESYŁEK KURIERSKICH, OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie:...
czyli z życia BOK
Dodane: wczoraj
OBSŁUGA KLIENTA, SORTOWANIE I SELEKCJA PRZESYŁEK KURIERSKICH, OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie:...
Dodane: wczoraj
obsługa klienta, wykładanie towaru Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne:
Dodane: wczoraj
przyjmowanie zamówień zgodnie z zapotrzebowaniem Wymagania inne:
Dodane: wczoraj
obsługa klienta, sprzedaż produktów Plusa Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: obsługa smartfona
Dodane: wczoraj
harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Znajomość pakietu Excel, Office.Doświadczenie.
Dodane: wczoraj
- czynności związane z obslugą klienta, fakturowanie, kompletowanie dokumentów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie:...
Dodane: wczoraj
KONTAKT Z KLIENTEM, ZAPISYWANIE KLIENTÓW NA ZABIEGI, OBSŁUGA URZĄDZEŃ, SPRZEDAŻ SUPLEMENTÓW, KOSMETYKÓW ORAZ KARNETÓW Wymagania inne: MINIMUM ZAWODOWE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, OBSŁUGA...
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków Bezpośrednia i stacjonarna obsługa Klientów wg standardów firmy Analiza potrzeb klientów, negocjacja cen Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznego systemu Jazdy...
Dodane: wczoraj
Your responsibilities: Provide customer support for electric car purchase or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relationships Reporting in systems Our...
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku...
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku...
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku...
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku...
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku...
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku...
Dodane: wczoraj
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku...
© 2024 Pracownik Działu Obsługi Klienta
Theme by Anders Noren — Up ↑
Najnowsze komentarze