Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Dodane: dzisiaj
Przyjmowanie i rejestrowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Telefoniczna obsługa klientów i umawianie badań. Przygotowanie i zamawianie przesyłek...
czyli z życia BOK
Dodane: dzisiaj
Przyjmowanie i rejestrowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Telefoniczna obsługa klientów i umawianie badań. Przygotowanie i zamawianie przesyłek...
Dodane: dzisiaj
odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów pomoc w sprawach napraw, gwarancji, części i drobnych usterek szukanie rozwiązań na odległość dobieranie produktów do klienta w...
Dodane: dzisiaj
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
Dodane: dzisiaj
Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i...
© 2025 Pracownik Działu Obsługi Klienta
Theme by Anders Noren — Up ↑
Najnowsze komentarze