Praca: Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów


Podjęcie walki z niepłodnością nie jest powodem do wstydu. Wręcz przeciwnie! Jest oznaką odwagi, determinacji i mądrości! Dołącz do nas abyśmy wspólnie realizowali naszą misje i wspomagali naszych Pacjentów w tworzeniu szczęśliwej rodziny.
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rakowiecka 36

Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • współpracy w oparciu o umowę o pracę na cały etat, 
  • pracujemy w trybie w 8-godzinnym trybie zmianowym od poniedziałku do piątku (od 07:00 do 15:00 lub od 11:00-19:00​​) oraz jedną sobota w miesiącu,
  • niedziele i święta zawsze wolne od pracy, 
  • masz możliwości nabycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji – ponad 20 lat na rynku,
  • wszystkiego Cię nauczymy! przeprowadzimy pełen proces wdrożeniowy pod okiem opiekuna oraz możesz liczyć na wsparcie zespołu przy trudnych sytuacjach,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
  • jasna ścieżka rozwoju zawodowego,
  • tworzymy zespół, wspierających się ludzi, który ceni otwartą komunikację,
  • oferujemy prywatną opiekę medyczną – dla Ciebie i Twojej rodziny; w ramach pakietu medycznego otrzymujesz możliwość korzystania z dowolnych zajęć sportowych 2 razy w tygodniu, 
  • możesz skorzystać z dodatkowych benefitów min. współfinansowana karta sportowa (pakiet open), produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
  • program poleceń wewnętrznych – otrzymuj premie za polecenie osób do pracy,
  • możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1) - naszymi klientami są również osoby zza granicy,
  • dostępności na pełen etat.
  • umiejętności pracy w zespole i zaangażowania w pracę,
  • łatwości nawiązywania pozytywnych relacji oraz empatii,
  • odporność na stres i praca pod presją czasu.
Twoimi obowiązkami będą:
  • rejestracja i bezpośrednia obsługa Pacjentów,
  • kontakt telefoniczny i mailowy z Pacjentami,
  • współpraca z personelem medycznym w celu przygotowywania kart pacjentów na wizytę w danym dniu,
  • dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług oraz pozytywny wizerunek firmy,
  • archiwizowanie i nadzór nad dokumentacją medyczną,
  • wprowadzanie danych do systemów,
  • obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur.
APLIKUJ TERAZ