Praca: Pracownik biura obsługi klienta


Gdański Urząd Pracy
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/24/3437
OBOWIĄZKI:
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz zamówień klientów w systemie, utrzymywanie dokładnej dokumentacji oraz współpraca z innymi działami w celu osiągnięcia satysfakcji klienta. Budowanie pozytywnych relacji z klientami, dostarczanie informacji oraz obsługa po sprzedażowa. Bieżąca współpraca z innymi komórkami firmy. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej zwrotu. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim (w mowie i piśmie), umiejętność jasnego przekazywania informacji oraz empatyczne podejście do klientów. Cierpliwość i umiejętność szybkiego myślenia oraz skutecznego rozwiązywania problemów, nawet w trudnych sytuacjach.Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Znajomość narzędzi komputerowych oraz pakietu Microsoft office. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb. Samodzielność i umiejętności ustalania priorytetów.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ