Praca: Specjalista ds. obsługi klienta


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2320
OBOWIĄZKI:
Zarządzanie zamówieniami klientów. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów. Współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji. Ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży. Odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom.Godziny pracy: 14.00 23.00 (w tym 1 godz. niepłatnej przerwy).Miejsce wykonywania pracy: Kraków oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę + praca zdalna.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: dowolny
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Umiejętności: umiejętność myślenia analitycznego, znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, SharePoint) na poziomie minimum średniozaawansowanym, podstawowa znajomość systemu SAP, znajomość języka angielskiego biznesowego na poziomie zaawansowanym potwierdzona certyfikatem, umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy, umiejętność radzenia sobie pod presją czasu i du|ej ilości zadań, umiejętności komunikacyjne (etykieta/wysoka kultura osobista w rozmowach telefonicznych).

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ