Praca: Specjalista ds. obsługi klienta


Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/1416
OBOWIĄZKI:
kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio; odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z towarami oferowanymi przez firmę; informowanie o dostępnym w sprzedaży asortymencie; pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów; przygotowywanie ofert handlowych, aby zachęcić do nabycia usług czy towarów;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Administracja biurowa z obsługą komputera
Uprawnienia: Biegła znajomość MS Office
Uprawnienia: analiza potrzeb klienta
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ