Praca: Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
Miejsce pracy: Warszawa
Job description:
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable!
Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans.
Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently.
Empathy and professionalism: we handle and resolve customer complaints with a smile and understanding.
Call handling: we assist B2B and B2C customers as the first line of support.
Administrative task management: we handle outbound calls and collect feedback on the platform
Requirements:
Ability to work in the team with passion to technology and great sense of humor.
Proactivity is creativity is our second name!
Service-oriented thinking: focus on the customer experience – they come first!
Language Ninja: fluent in Norwegian (C1) and English (min. B2).
Master of administration and technology: you have administrative and technical knowledge.
Listening is an art: great communication and listening skills.
Nice to have:
Experience with CRM systems, for example: Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP or others.
We offer:
International environment: working with us you will meet people from all over the world!
Developing skills and potential: do you have talent? Great! We will help you use it. Or maybe you don’t know what you’re good at yet? Relax – together we will find it.
Team building events: because who said that work is just work? Sometimes it’s worth taking a break from the screen and integrating with the Team.
Team Leader support at every stage of cooperation: we won’t leave you alone in difficult situations. Your TL is also a guide.
Modern office in Warsaw: comfortable position, good coffee and friendly atmosphere. What to want more?
Private medical care: health is important and we take care of it.
Contract of employment or civil contract – the choice is yours!
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer...
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami...
Jakie wyzwania mamy dla Ciebie w dziale obsługi Klienta: witanie klientów wchodzących do salonu, odbieranie telefonów i łączenie rozmów, opieka nad klientami przebywającymi w salonie,...
Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo...
Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo...
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu...
Najnowsze komentarze