Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience.
Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience.
Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust.
Frontline Support for All: Assist both B2B and B2C clients as the first point of contact.
Requirements:
Language Maestro: Fluent in Swedish (C1) and proficient in English (B2).
Team Player with a Sense of Humor: Collaborate effectively with a passion for technology and creativity.
Customer-Centric Mindset: Prioritize the customer experience in every interaction.
Administrative & Tech Proficiency: Possess strong administrative and technical skills.
We offer:
Salary: 10.000,00 PLN gross monthly,
Relocation Support: We offer a relocation package to assist you in moving to Warsaw smoothly and effortlessly - flight tickets and 4 weeks of accommodation,
Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge,
We Care About You: Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care, and life insurance.
Skill Development: Gain new skills through comprehensive training programs.
Career Path: Enjoy rapid advancement and professional growth in a dynamic environment.
Global Work Environment: Connect with colleagues from around the world, broadening your cultural horizons.
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Location: Gdańsk (on-site) Company: Foundever Pay rate: 49 PLN/hour (gross) Bonus: up to 8,500 PLN If you speak German fluently, enjoy working with people, and want to join one of the most...
Wystawianie faktur i obsługa dokumentacji bieżącej.Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami.Pakowanie akcesoriów meblowych.Kontrola obiegu zleceń na magazynie (dbanie o płynność...
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? Zależy nam na osobach, które naprawdę lubią rozmawiać. Przygotowywać oferty „szyte na miarę” — czyli taką propozycję, która odpowiada potrzebom...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz...
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi...
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi...
Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją...
Najnowsze komentarze