Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00.
Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time hybrid work 50%. We offer relocation package for the people outside of Warsaw.
Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers.
Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc.
Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods.
Support customers with travel difficulties.
Assist passengers via calls /chat and email.
Foster enduring relationships with customers for building trust.
Requirements:
Fluent in written and spoken Swedish (C1) and English (B2 level)
Naturally helpful and collaborative spirit.
Enthusiastic, patient, and open-minded.
Active listener and able to communicate clearly and with ease.
Sharp eye for accuracy and precision.
Highly organized.
We offer:
Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
Twój zakres obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie...
Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports...
Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego;...
Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją...
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu...
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Twoje zadania: Odwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach, Zawieranie umów z nowymi klientami, Inkasowanie należności od klientów. Zostań naszym doradcą i zwiększ swoje...
Najnowsze komentarze