Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego.
Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów.
Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie usług naprawczych dla klientów.
Zapewnianie wsparcia technicznego i wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów.
Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, organizowanie zwrotów i dostarczanie informacji o produktach w celu zapewnienia płynnej obsługi klienta.
Pomoc klientom we wszystkich aspektach procesu zakupu, w tym odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie incydentów i zarządzanie zapytaniami.
Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów poprzez efektywne i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń.
Requirements:
Biegła znajomość języka węgierskiego na poziomie C1/C2, zarówno w mowie, jak i piśmie.
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Udowodnione doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży produktów konsumenckich.
Swobodne posługiwanie się wieloma systemami i platformami (np. CRM, WebChat, strony z recenzjami).
Kompetencje w zakresie pakietu Microsoft Office.
Umiejętność wczuwania się w potrzeby klientów przy zachowaniu obiektywnej perspektywy.
Doskonała kultura telefoniczna i umiejętność szybkiego i efektywnego rozwiązywania zapytań.
Orientacja na pracę zespołową z pozytywnym nastawieniem i umiejętnością wspierania kolegów.
Mile widziane:
Wykształcenie średnie lub podobne.
Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub w Contact Centre.
Doświadczenie w obsłudze reklamacji w celu zapewnienia satysfakcji klienta.
Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und...
Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und...
Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und...
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and...
Opis stanowiska Obsługa klientów i doradztwo w wyborze produktów Obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i dbanie o estetykę ekspozycji...
Opis stanowiska Obsługa klientów i doradztwo w wyborze produktów Obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i dbanie o estetykę ekspozycji...
Opis stanowiska Obsługa klientów i doradztwo w wyborze produktów Obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i dbanie o estetykę ekspozycji...
Twój zakres obowiązków Jeśli myślisz o zwiększeniu swojego dochodu, chcesz zwiększyć swoje wynagrodzenie dołącz do nas i zostań Przedstawicielem marki ZEPTER Pracując 30 godzin...
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia...
Najnowsze komentarze