Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi. Wymagania: Doświadczenie w...
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi. Wymagania: Doświadczenie w...
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi. Wymagania: Doświadczenie w...
Odpowiedzi na zapytania klientów przez telefon, chat i email. Dokumentacja rozmów i rozwiązań w systemie CRM. Współpraca z zespołem dla lepszych doświadczeń klientów. Aktualizowanie wiedzy...
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu...
Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, posiadasz umiejętności sprzedażowe ,...
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację...
POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji,...
Najnowsze komentarze