Praca: Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
Deliver written customer support via email for the Danish market.
Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools.
Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy.
Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and solution-focused.
Work with multiple systems efficiently while maintaining a high level of precision.
Requirements:
Fluent Danish (C1) and English (C1) – both written and spoken.
Excellent communication skills and the ability to clearly explain solutions.
Strong analytical and problem-solving mindset.
Patience, empathy, and emotional resilience.
Typing speed of 150+ keystrokes per minute and solid computer literacy.
Availability for full-time on-site work in Szczecin.
We offer:
Employment based on a labor contract
Salary: 11 770 PLN gross per month
Engaging trainings
Benefit package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with monthly budget, private life insurance, MultiSport, fruits on Wednesdays and occasionally Pizza Days
Talent Development Program: a transparent career paths and promotions
CNX Academy: with mentoring program
CNX University: with unlimited online trainings available
Refer a friend: bonus for recommending a friend up to 4000pln
Amazing work culture: we celebrate cultural differences among us and have plenty of integration events onsite
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and...
Obowiązki: • Obsługa klienta krajowego i zagranicznego. • Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. • Planowanie i organizacja wysyłek. • Przygotowywanie dokumentacji...
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i...
Twój zakres obowiązków Nasza praca polega na informowaniu klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z klientem i innymi działami UPS,...
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi...
Najnowsze komentarze