Praca: Customer Support Specialist with German – Banking Service
Customer Support Specialist with German – Banking Service
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card.
Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps.
Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards, statements and PIN letters.
Managing card limits and processing product changes; updating contact information, including 3D secure mobile numbers; supporting online and telephone banking services; recording complaints and initiating goodwill refunds.
Stick to regulations and processes.
Protect our clients sensitive data.
Requirements:
Fluent in German (minimum C1 level) and very good command of English (minimum B2 level).
Excellent communication and interpersonal skills.
Strong ability to assess customer needs and provide tailored solutions.
High level of flexibility and adaptability to evolving topics.
A customer-focused mindset with the ability to remain calm and empathetic in various situations.
Sales orientation is a plus, as cross-selling and upselling may become part of the role over time
Good computer skills
We offer:
A dynamic, international work environment in one of the worlds leading customer experience companies.
Comprehensive training and onboarding, so you feel confident from day one.
Work at home (100% remote from Poland) and IT devices.
Opportunities for professional development (Concentrix Academy and mentoring programs for the future Team Leaders and Operational Managers).
Private medical healthcare, and life insurance.
Multisport card or MyBenefit vouchers.
Language classes.
Refer a Friend and Earn - bonuses for the friends recommendations.
An access to the e-learning platforms: LinkedIn Learning, Concentrix University.
Flexible working schedule with additional compensation for night shifts.
A diverse and inclusive culture that values your ideas and individuality.
Well-being programs, team events and employee engagement activities.
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty...
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami Rozwiązywanie problemów klientów z empatią i zaangażowaniem Realizacja wskaźników jakości i zadowolenia klientów...
codzienny kontakt z klientami zagranicznymi – mailowy i telefoniczny, budowanie trwałych relacji biznesowych przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów...
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Wspieraj klientów w codziennych finansowych pytaniach i wyzwaniach. Szukaj najlepszych i najprostrzych rozwiązań, by dbać o świetną obsługę. Buduj pozytywne doświadczeń i relacje z...
Obsługa klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową. Analiza zgłoszeń i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie zwrotów i obsługa...
Obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych (głównie mailowo, sporadycznie telefonicznie). Rozwiązywanie zgłoszeń i przetwarzanie zwrotów zgodnie z procedurami. Wspieranie procesów...
Utrzymywanie relacji z przydzielonymi klientami i renegocjacja umów. Telefoniczny kontakt z klientami B2B w celu realizacji planów sprzedaży. Doradztwo w zakresie doboru produktów i usług....
Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji...
Koordynacja wprowadzania i wycofywania produktów w portfolio dla przypisanych rynków i klientów. Realizacja zamówień sprzedaży i zakupu w systemach SAP ECC/IBP, dbając o poprawność i...
Najnowsze komentarze