Praca: Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
Deliver written customer support via email for the Swedish market.
Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools.
Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy.
Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and solution-focused.
Work with multiple systems efficiently while maintaining a high level of precision.
Requirements:
Fluent Swedish (C1) and English (C1) – both written and spoken.
Excellent communication skills and the ability to clearly explain solutions.
Strong analytical and problem-solving mindset.
Patience, empathy, and emotional resilience.
Typing speed of 150+ keystrokes per minute and solid computer literacy.
Availability for full-time on-site work in Szczecin.
We offer:
Employment based on a labor contract
Salary: 10800 PLN gross per month
Engaging trainings
Benefit package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with monthly budget, private life insurance, MultiSport, fruits on Wednesdays and occasionally Pizza Days
Talent Development Program: a transparent career paths and promotions
CNX Academy: with mentoring program
CNX University: with unlimited online trainings available
Refer a friend: bonus for recommending a friend up to 4000pln
Amazing work culture: we celebrate cultural differences among us and have plenty of integration events onsite
Lubisz rozmawiać, masz wyczucie w kontakcie z ludźmi i mówisz świetnie po niemiecku? Mamy pracę, w której to wystarczy - serio. Dołącz do zespołu w Katowicach i pomagaj klientom w taki...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych,...
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen...
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Kontakt z klientami B2B (telefonicznie, mailowo) Przygotowywanie zamówień, ofert i nadzór nad realizacją projektów Współpraca z agencjami reklamowymi Reprezentowanie firmy podczas targów i...
Komunikacja z klientami z krajów francuskojęzycznych (mail/telefon) Tworzenie ofert oraz współpraca z działem realizacji Spotkania z partnerami i udział w wydarzeniach branżowych Wspieranie...
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Najnowsze komentarze