Praca: Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
Deliver written customer support via email for the Swedish market.
Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools.
Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy.
Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and solution-focused.
Work with multiple systems efficiently while maintaining a high level of precision.
Requirements:
Fluent Swedish (C1) and English (C1) – both written and spoken.
Excellent communication skills and the ability to clearly explain solutions.
Strong analytical and problem-solving mindset.
Patience, empathy, and emotional resilience.
Typing speed of 150+ keystrokes per minute and solid computer literacy.
Availability for full-time on-site work in Szczecin.
We offer:
Employment based on a labor contract
Salary: 10800 PLN gross per month
Engaging trainings
Benefit package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with monthly budget, private life insurance, MultiSport, fruits on Wednesdays and occasionally Pizza Days
Talent Development Program: a transparent career paths and promotions
CNX Academy: with mentoring program
CNX University: with unlimited online trainings available
Refer a friend: bonus for recommending a friend up to 4000pln
Amazing work culture: we celebrate cultural differences among us and have plenty of integration events onsite
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Business Development Representative with Spanish-English working Hybrid in Krakow,...
Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail, Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach, Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych...
Obsługa zapytań klientów w języku niemieckim i angielskim, głównie drogą mailową. Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów klientów z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych. Przetwarzanie...
Praca zdalna z terenu Polski Rozpoczęcie pracy od zaraz Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi...
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów korzystających z systemu płatności Utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klientów Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników...
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Nasze wymagania: wykształcenie w zakresie Optometrii, łatwość w budowaniu relacji. Twój zakres obowiązków: wykonywanie badań refrakcji, dobór i aplikacja soczewek kontaktowych wraz z...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i...
Najnowsze komentarze