You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help.
Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks.
Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump.
Chat or talk with passengers - whatever helps solve their problem fastest.
Create real connections. We want customers to remember you - the awesome human who helped them out.
Requirements:
You speak Danish fluently (C1) and your English is solid too (B2).
You’re positive, patient, and open to whatever the day brings.
You listen first, then speak clearly and confidently.
You’re organized, on top of things, and can juggle tasks without dropping the ball.
We offer:
Relocation package: transport&accommodation.
After mastering the art of customer support in the office for 6-9 months, enjoy the 50% of hybrid lifestyle - where home office means your couch is now a legitimate workstation!
Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care (LuxMed), and life insurance.
Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
samodzielne prowadzenie korespondencji z klientami w języku niemieckim rozwiązywanie zgłoszeń wymagających analizy danych i wykorzystania narzędzi wewnętrznych obsługa zwrotów oraz zapytań...
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia lub kontraktu B2B ZAKRES OBOWIĄZKÓW ustalanie terminów dostaw oraz ich potwierdzanie telefoniczne z konsumentem na terenie UE kontakt z...
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Wspieraj klientów w codziennych finansowych pytaniach i wyzwaniach. Szukaj najlepszych i najprostrzych rozwiązań, by dbać o świetną obsługę. Buduj pozytywne doświadczeń i relacje z...
Obsługa klienta. Praca w terenie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
samodzielne prowadzenie korespondencji z klientami w języku niemieckim rozwiązywanie zgłoszeń wymagających analizy danych i wykorzystania narzędzi wewnętrznych obsługa zwrotów oraz zapytań...
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych oraz instytucjonalnych. Analiza potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych....
nawiązywanie relacji z osobami odwiedzającymi klub i dbanie o ich pozytywne doświadczenia prezentowanie oferty członkowskiej, sprzedaż karnetów i produktów dodatkowych informowanie o...
sprzedaż produktów finansowych, w tym pożyczek, kart kredytowych i ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa oraz bieżąca współpraca z klientami, budowanie trwałych relacji z klientami i wsparcie...
sprzedaż produktów finansowych, w tym pożyczek, kart kredytowych i ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa oraz bieżąca współpraca z klientami, budowanie trwałych relacji z klientami i wsparcie...
Najnowsze komentarze