You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help.
Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks.
Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump.
Chat or talk with passengers — whatever helps solve their problem fastest.
Create real connections. We want customers to remember you — the awesome human who helped them out.
Requirements:
You speak German fluently (C1) and your English is solid too (B2).
You’re positive, patient, and open to whatever the day brings.
You listen first, then speak clearly and confidently.
You’re organized, on top of things, and can juggle tasks without dropping the ball.
We offer:
Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
After mastering the in the office for 6-9 months, enjoy the 50% of hybrid lifestyle—where home office means your couch is now a legitimate workstation!
Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care (LuxMed), and life insurance.
Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und...
Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und...
Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und...
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and...
Opis stanowiska Obsługa klientów i doradztwo w wyborze produktów Obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i dbanie o estetykę ekspozycji...
Opis stanowiska Obsługa klientów i doradztwo w wyborze produktów Obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i dbanie o estetykę ekspozycji...
Opis stanowiska Obsługa klientów i doradztwo w wyborze produktów Obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i dbanie o estetykę ekspozycji...
Twój zakres obowiązków Jeśli myślisz o zwiększeniu swojego dochodu, chcesz zwiększyć swoje wynagrodzenie dołącz do nas i zostań Przedstawicielem marki ZEPTER Pracując 30 godzin...
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia...
Najnowsze komentarze