Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży!
Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W niedzielę jest spokojnie - mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Podkreślamy, że pracujemy 5 dni w tygodniu. Jeśli pracujesz w weekend, dni wolne masz w ciągu tygodnia.
Wyróżnia nas to, że udzielamy konkretnych, jakościowych informacji w odpowiedzi na potrzeby klienta i indywidualny styl.
Sprawnie zarządzamy reklamacjami i dbamy o to, aby klient zawsze kończył z nami rozmowę z satysfakcją i uśmiechem.
Śmiało zaaplikuj do nas jeśli charakteryzuje Cię:
Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
Umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
Praca zmianowa: pon-pt. 8:00-16:00/11:00-19:00 + 3 dni w weekendy 9:00-17:00.
Oferujemy:
Elastyczne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
Pracę w komfortowym biurze w centrum Katowic - Global Office Park
Rozwój kariery zawodowej w stabilnej firmie na rynku
Pracuj z przyjaciółmi - możliwość otrzymania bonusu za polecenie znajomych
Obsługa klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową. Analiza zgłoszeń i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie zwrotów i obsługa...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób...
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Obsługa klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową. Analiza zgłoszeń i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie zwrotów i obsługa...
Obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych (głównie mailowo, sporadycznie telefonicznie). Rozwiązywanie zgłoszeń i przetwarzanie zwrotów zgodnie z procedurami. Wspieranie procesów...
Utrzymywanie relacji z przydzielonymi klientami i renegocjacja umów. Telefoniczny kontakt z klientami B2B w celu realizacji planów sprzedaży. Doradztwo w zakresie doboru produktów i usług....
Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji...
Koordynacja wprowadzania i wycofywania produktów w portfolio dla przypisanych rynków i klientów. Realizacja zamówień sprzedaży i zakupu w systemach SAP ECC/IBP, dbając o poprawność i...
Najnowsze komentarze