Rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół. Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Ekspert ds. Ubezpieczeń Korporacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 000021499
Twój zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie klientów korporacyjnych
Realizacja indywidualnych planów sprzedaży
Badanie potrzeb klienta w zakresie ubezpieczeń
Negocjowanie i tworzenie ofert ubezpieczenia
Budowa długotrwałych relacji z klientami oraz pośrednikami
Wsparcie Doradców i Agentów w procesie sprzedaży i negocjacji
Współpraca z innymi zakładami ubezpieczeń w ramach koasekuracji
Nasze wymagania:
Minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze ubezpieczeń dla klientów korporacyjnych
Znajomość produktów ubezpieczeniowych dedykowanych dla klientów korporacyjnych
Praktyczna znajomość technik sprzedaży oraz prowadzenia negocjacji biznesowych
Umiejętność nawiązywania i budowania relacje z klientem
Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
To oferujemy:
Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
Umowa o pracę
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Zarządzanie portfelem klientów i pozyskiwanie nowych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych. Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja rozwiązań. Finalizowanie rozmów handlowych i...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie powierzonym portfelem oraz pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych Budowanie relacji oraz spotkania z klientami B2B w terenie...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami...
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa Klientów B2B w różnych kanałach kontaktu telefonicznie/email/czat/pismo Nawiązywanie oraz dbanie o bardzo dobre relacja z Klientami Terminowe...
ZATRUDNIMY DORADCĘ KLIENTA W MULTIAGENCJI UBEZPIECZENIOWEJ. Miejsce pracy: Punkty w galeriach handlowych (Wrocław Marino) Rodzaj umowy: Umowa zlecenie w niepełnym wymiarze czasu pracy ok. 130h...
Obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych głównie mailowo Rozwiązywanie złożonych problemów i skarg, w tym związanych z RODO Przetwarzanie zwrotów i reklamacji Wsparcie procesów...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ulicy Dworcowej 25 w Gliwicach Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z...
Obsługa zapytań klientów drogą elektroniczną, głównie e-mail Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, w tym zwrotów i zgłoszeń dotyczących RODO Efektywne korzystanie z systemów...
Najnowsze komentarze