Grupa Elanders jest jednym ze światowych liderów w produkcjach drukarskich. Elanders Polska specjalizuje się w produkcji podręczników, czasopism, książek, broszur.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Płońsk
Zadania:
Realizacja przydzielonych planów sprzedażowych
Samodzielne prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych
Pozyskiwanie nowych klientów
Sporządzanie raportów sprzedaży
Raportowanie do bezpośredniego przełożonego
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w dziale sprzedaży w DRUKARNI
Znajomość języka angielskiego min. w stopniu średnio-zaawansowanym
znajomość podstawowych zagadnień poligraficznych
Wykształcenie min. średnie
Wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, elastyczność
Wysoka kultura osobista oraz determinacja na sukces
Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
Biegła znajomość obsługi komputera MS Excel, MS Outlook, MS Power Point
Prawo jazdy kat.B
Mile widziana znajomość mediów społecznościowych Linkedin i Facebook
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie z możliwością rozwoju
Niezbędne narzędzia pracy tj. telefon, laptop, samochód służbowy
Dołącz do Naszego Zespołu jako Account Manager! Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami. GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod...
Zadania: Realizacja przydzielonych planów sprzedażowych Samodzielne prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych Pozyskiwanie nowych klientów Sporządzanie raportów sprzedaży Raportowanie do...
Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią...
Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią...
Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią...
Zakres obowiązków: Prowadzenie procesu sprzedaży, w tym głównie wystawianie faktur, co zajmować będzie 80% czasu pracy. Współpraca z zespołem sprzedaży terenowej oraz kierownictwem działu...
Jako kluczowy punkt kontaktowy dla klientów będziesz zarządzać procesem zamówienia od początku do końca, współpracować z zespołami i wspierać inicjatywy poprawy biznesu. Zakres...
Zakres obowiązków: Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje) Stały...
Twój zakres obowiązków: Przeprowadzanie badań optometrycznych wzroku zgodne z określonym standardem, Wskazanie najlepszych rozwiązań optycznych do potrzeb i oczekiwań pacjentów, Badania...
pomagaj Klientom wybierać najlepsze dla nich produkty dbaj, by Klienci otrzymali odpowiednie usługi finansowe i ubezpieczeniowe bądź profesjonalny wykształcenie średnie
Najnowsze komentarze