Praca: Kierownik Regionalnej Obsługi Technicznej


Miejsce pracy: Polska (praca mobilna + centrala w Warszawie)

Kierownik Regionalnej Obsługi Technicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Nadzorowanie jakości i standardów obsługi posprzedażnej w stacjach obsługi.
  • Wspieranie stacji w zamówieniach części zamiennych i sprawach gwarancyjnych.
  • Realizacja biznesowych i operacyjnych celów w regionie.
  • Analiza wyników serwisów i wdrażanie działań naprawczych.
  • Organizacja szkoleń dla partnerów oraz przeprowadzanie audytów.
Nasze wymagania:
  • Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze posprzedażowej, preferowana branża motoryzacyjna.
  • Znajomość procesów serwisowych i gwarancyjnych.
  • Umiejętność budowania relacji z partnerami.
  • Dobra znajomość MS Office, w tym Excel.
  • Język angielski na poziomie B2, prawo jazdy kat. B, gotowość do podróży.
To oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku z samodzielnością w działaniu.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus umowa B2B.
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ