Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat Rozwiązywanie problemów technicznych i pytań dotyczących subskrypcji, umów oraz płatności Profesjonalna obsługa...
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów, Prowadzenie i zamykanie rozmów...
Wsparcie IT na poziomie 1 i 1.5, Rozwiązywanie problemów zdalnie z użyciem SCCM, Dokumentacja zgłoszeń w ITSM, Współpraca przy złożonych problemach z zespołami wyższego szczebla, Analiza i...
Realizacja planów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami firmy, Przyjmowanie płatności za produkty ubezpieczeniowe (gotówkowych i bezgotówkowych), Budowanie...
Analiza potrzeb klienta, analiza rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw, wybieranie produktów, wariantów i przygotowywanie ofert dla klienta, prezentowanie przygotowanej oferty dla klienta,...
Obsługa klienta agencji pocztowej, udzielanie informacji, kierowaniem ruchem, przyjmowanie i wydawanie przesyłek, odbieranie połączeń telefonicznych i udzielanie podstawowych informacji o...
Najnowsze komentarze