Praca: Konsultant ds. Turystyki z językiem niderlandzkim
Konsultant ds. Turystyki z językiem niderlandzkim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
Łączenie Kanałów Komunikacji: Współpraca z klientami poprzez telefon, czat i e-mail, transformując każdą interakcję w niezapomnianą przygodę.
Dostarczanie Wyjątkowych Doświadczeń: Osobiste podejście i cierpliwość w budowaniu relacji z klientami i dostosowywanie ofert podróży do ich indywidualnych oczekiwań.
Zabezpieczenie Prywatności: Ochrona poufnych informacji klientów z utrzymaniem najwyższych standardów zaufania.
Współpraca w Zespole: Aktywne uczestnictwo w dynamicznym zespole, dążenie do świadczenia wyjątkowych usług dla klientów.
Wymagania:
Biegłość Językowa: Biegła znajomość języka niderlandzkiego (C1) i angielskiego (B2).
Pozytywna Energia: Chęć pomocy innym i tworzenie niezapomnianych doświadczeń dla klientów.
Elastyczność: Gotowość do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i święta.
Zaangażowanie w Pracę Biurową: Efektywne działanie w nowoczesnym środowisku biurowym.
Oferujemy:
Stabilność i Korzyści: Pełnoetatowe zatrudnienie z atrakcyjnym pakietem świadczeń.
Dynamika Pracy: Nowoczesne, inspirowane i wspierające środowisko pracy.
Szkolenia: Kompleksowe przygotowanie do interakcji z klientem.
Wsparcie Zespołu: Praca w międzynarodowym środowisku, które docenia wkład i rozwój zawodowy.
Możliwości Rozwoju: Perspektywy awansu i rozwijania umiejętności w ramach firmy.
Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z kartami kredytowymi oraz bankowością online i mobilną. Pomoc w procesach autentykacyjnych, takich jak aktywacja kart, blokady, zarządzanie...
Odpowiadanie na pytania dotyczące kart kredytowych, self-service i aplikacji mobilnych/webowych Wsparcie klienta w authentykacji: aktywacja karty, blokady, zamówienia, zarządzanie limitami kart,...
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu...
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi...
Opis stanowiska Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów, zarówno telefonicznie jak i mailowo. Kontakt z Klientami, wewnętrznymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi w celu...
Najnowsze komentarze