Praca: Koordynator Zespołu Obsługi Pacjenta w Contact Center


Koordynator Zespołu Obsługi Pacjenta w Contact Center
Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimskie 94

  

 

Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.

Twoją rolą będzie:
  • wsparcie merytoryczne Pracowników Contact Center w zakresie obsługi Pacjenta,
  • koordynowanie i nadzorowanie bieżącej pracy Contact Center podczas pełnionych dyżurów,
  • monitorowanie efektywności i jakości pracy podległego Zespołu (wyznaczanie i egzekwowanie realizacji celów poprzez motywowanie/coaching),
  • inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu doskonalenie procesów obsługi w Contact Center,
  • ścisła współpraca z innymi działami w ramach struktury Contact Center.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Pacjenta,
  • dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku oraz w weekendy,
  • praktyczna znajomość MS Office, zwłaszcza MS Excel,
  • wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu organizacji pracy,
  • chęć dzielenia się pasją związaną z pracą z ludźmi,
  • odpowiedzialność, pewność siebie oraz otwartość na nowe wyzwania.
My zadbamy o:
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych,​
  • rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
  • wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego,
  • work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
  • zdobycie doświadczenia w dużej i znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
  • dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
APLIKUJ TERAZ