CareWork to marka o ugruntowanej pozycji działająca w branży opieki nad osobami starszymi w Niemczech. Na co dzień wspieramy, pomagamy, doradzamy. Jeśli nie przeraża Cię język niemiecki, praca z ludźmi
i w wewnętrznym CRM, a także trochę proaktywności – koniecznie czytaj dalej!
Oddział CareWork w Poznaniu ogłasza rekrutację na stanowisko:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym (czasem zapominamy się i mówimy po niemiecku).
- Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel)
- Doświadczenie w pracy z ludźmi
Nie masz dokładnego doświadczenia na tym stanowisku? Nic nie szkodzi – liczą się kompetencje!
Jeśli pracowałeś/aś jako:
- Specjalista ds. obsługi klienta,
- Asystent / asystentka biura,
- Koordynator wyjazdów,
- Pracownik działu HR
- lub np. doradca klienta – to masz zestaw umiejętności, który idealnie się u nas sprawdzi.
Liczy się dla nas umiejętność rozmowy, dobra organizacja i empatia – reszty Cię nauczymy.
Praca polega przede wszystkim na kontakcie z ludźmi. Koordynator ma swoją „pulę” zleceń do obsadzenia i opiekunek poszukujących zatrudnienia. Jego rolą jest planowanie z odpowiednim wyprzedzeniem kolejnych obsad, a więc proponowanie opiekunkom konkretnej pracy, w danym terminie i na wskazanych warunkach. Im skuteczniej to zrobi, tym wyższą otrzyma premię.
- Poczucie sensu – Twoja praca realnie zmienia czyjeś życie. Pomagasz znaleźć odpowiednią opiekę osobom starszym i wsparcie ich rodzinom.
- Samodzielność + wpływ – samodzielnie planujesz działania i masz swobodę w kontaktach z opiekunami. Twój głos się liczy.
- Miła atmosfera + zgrany zespół – u nas nie ma korpo-klimatu. Będzie Ci łatwiej się wdrożyć, bo po prostu fajnie się pracuje.
Najnowsze komentarze