Praca: Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Wsparcia Oddziału - Obsługi Klienta


Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Wsparcia Oddziału - Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CSSR/11/2025
umowa na zastępstwo
 
Zadania
  • Codzienna współpraca i utrzymywanie płynnej komunikacji z Zespołem Sprzedaży oraz Centralą firmy.
  • Bezpośrednia, profesjonalna obsługa Klientów na terenie Oddziału.
  • Kompleksowe prowadzenie administracji Oddziału oraz przygotowywanie niezbędnych raportów.
  • Wprowadzanie i bieżąca kontrola poprawności danych w systemie komputerowym.
  • Ścisłe przestrzeganie i dbanie o egzekwowanie wewnętrznych procedur firmowych.
  • Troska o realizację najwyższych standardów obsługi Klienta i wysoką jakość biznesową Oddziału.
Wymagania
  • Minimum roczne doświadczenie w obszarze obsługi Klienta lub administracji, preferencyjnie w międzynarodowym środowisku.
  • Biegła znajomość i sprawna obsługa pakietu MS Office.
  • Otwartość na potrzeby Klienta i umiejętność budowania dobrych relacji z współpracownikami.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność i zdolność do szybkiej adaptacji do dynamicznych warunków pracy.
  • Umiejętność analitycznego podejścia do problemów, analizowania sytuacji i wyciągania wniosków.
  • Zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu i dotrzymywania terminów.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo.
  • Elastyczny czas pracy – wspieramy Twój work-life balance.
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Dofinansowanie zajęć sportowych (np. karta MultiSport) oraz dodatkowe świadczenia socjalne.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Udział w integracyjnych spotkaniach firmowych.
  • Dodatkowy Płatny Dzień Wolny przeznaczony na cele wolontariatu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ