Praca: Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim
Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów
obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach
aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1)
komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
zdolności organizacyjne i odpowiedzialność za realizację zadań
doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane, ale jeśli go nie posiadasz i dopiero zaczynasz swoja ścieżkę zawodową – to wszystkiego Cię nauczymy
dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
możliwość codziennego wykorzystania języka niemieckiego
jasny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + premia)
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)
możliwość pracy hybrydowej po zakończeniu okresu wdrożenia
opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with...
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy Rozwiązywanie problemów technicznych oraz udzielanie wskazówek dotyczących obsługi produktów Przyjmowanie i...
Twoje zadania: Utrzymanie portfolio powierzonych Klientów (w tym renegocjowanie istniejących umów) Realizacja planów sprzedaży poprzez telefoniczny kontakt z Klientami B2B Przeprowadzanie...
Position: At JTI, we offer an ambitious career opportunity that will allow you to be part of a world-class team dedicated to excellence. As a Global Supply Chain & Customer Service Specialist, you...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Obsługa kasy...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Obsługa kasy...
Budowanie i poszerzanie bazy klientów biznesowych w wyznaczonym regionie. Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, dopasowując ofertę do ich potrzeb. Aktywna sprzedaż i promowanie...
Najnowsze komentarze