Zespół Wsparcia i Projektów Asseco Data Systems odpowiada za współpracę z samorządami: miastami, ich jednostkami podległymi, powiatami oraz urzędami marszałkowskimi. Tworzy i wdraża oprogramowanie wspomagające pracę urzędów administracji samorządowej. Naszym celem jest zmiana obrazu polskiej administracji.
Zespół pracuje w modelu hybrydowym - dwa dni w tygodniu spotyka się w biurze w Gdańsku.
Opiekun klienta
Miasto: Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11
Zadania:
opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami:
budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem,
nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
przedkładanie krótko i długoterminowych planów sprzedażowych,
posiadanie wiedzy produktowej,
czynny udział w negocjacjach umów serwisowych,
koordynowanie małych projektów wdrożeniowych,
organizacja i prowadzenie spotkań,
raportowanie statusu projektu.
Oczekiwania:
wykształcenie wyższe,
minimum rok doświadczenia w opiece nad portfelem klientów,
zrealizowanie co najmniej trzech dużych umów usługowych, trwających dłużej niż pół roku,
znajomość pakietu MS OFFICE,
czynne prawo jazdy kat. B,
umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem,
umiejętność organizacji, moderowania i prowadzenie spotkań z klientem oraz spotkań projektowych,
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
Dodane: 2025-10-24, Lokalizacja: podkarpackie
wypracowujesz swoją premię aktywnie sprzedając pożyczki, kredyty, ubezpieczenia- dbasz o pozytywne relacje, poznajesz potrzeby klientów- pozyskujesz klientów, którzy przychodzą do oddziału,...
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! Tryb pracy: zmianowy, ½ etatu, w godzinach popołudniowych w tygodniu oraz weekendy...
obsługa pacjentów i dbanie o ich pozytywne doświadczenie podczas wizyty, organizacja harmonogramów lekarzy oraz planów leczenia, przedstawianie ofert i pakietów medycznych w sposób przejrzysty...
Dołączając do nas, będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie pacjentom wysokiego poziomu opieki i satysfakcji z wizyty. Koordynowanie planów leczenia i harmonogramów lekarzy w sposób...
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu...
Rejestrowanie pacjentów na wizyty oraz udzielanie informacji telefonicznie i mailowo Wsparcie pacjentów w wyborze placówek i usług medycznych Promowanie badań profilaktycznych i szczepień...
Twoje zadania: Pozyskiwanie nowych klientów przez telefon, internet, targi, konferencje i spotkania – pokaż światu, co SIXT ma do zaoferowania. Profesjonalna obsługa zapytań z platformy...
Obsługa pacjentów telefonicznie i mailowo, w tym rejestracja na wizyty i udzielanie informacji o placówkach oraz usługach Wsparcie pacjentów w zakresie promocji badań i szczepień...
Obsługa klienta. Realizacja sprzedaży. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Umiejętność efektywnej organizacji pracy. Kreatywność i umiejętność pracy niezależnej. Wysokie...
Najnowsze komentarze