Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i lubią codzienną pracę z ludźmi (i wśród ludzi)! Tutaj, w sklepie na warszawskim Targówku, masz szansę to robić!
TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
obsługa posprzedażowa klientów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów, – m.in. przyjmowanie zwrotów i reklamacji, wystawianie faktur, Tax Free,
obsługa kasy fiskalnej,
procesowanie zwrotów reklamacyjnych oraz odstąpień internetowych,
współpraca z infolinią (Zdalne Miejsce Spotkań z Klientem) oraz innymi sklepami IKEA w Polsce,
współpraca z ekipami transportowymi, montażowymi oraz reklamacyjnymi,
praca w trybie zmianowym - w godzinach otwarcia sklepu IKEA – 8.30 – 21.15, w dni robocze, soboty (pracujemy minimum 2x soboty w miesiącu) oraz niedziele handlowe.
O TOBIE:
masz doświadczenie w obsłudze klienta,
cechuje Cię opanowanie i pozytywne nastawienie do klientów,
lubisz, kiedy dużo się dzieje i z łatwością dostosowujesz się do zmian,
masz głowę otwartą na nową wiedzę,
potrafisz dobrze organizować swoją pracę i podejmować decyzje pod presją czasu,
masz doświadczenie w obsłudze systemów komputerowych z zakresu obsługi klienta oraz programu MS Excel,
masz gotowość do pracy fizycznej,
dobrze czujesz się w pracy w zespole,
biegle posługujesz się językiem polskim,
masz gotowość do pracy na 1/2 etatu.kli
W IKEA MAMY DLA CIEBIE:
umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,
restaurację pracowniczą, a w niej m.in. dwudaniowy obiad za 7 złotych,
15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,
rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
kartę Multisport,
dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,
punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,
darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,
przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika.
26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony, dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,
premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,
prywatny plan emerytalny (PPE),
ubezpieczenie na życie (NNW),
kredyt 0% na zakupy w IKEA,
Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje),
Be the voice of our leading smart home security solutions in German, handling incoming calls and inquiries with style and grace. Build genuine connections with customers, registering their requests...
Our dedicated Members Service & Operations team in Gdańsk was established two years ago to strengthen support for our farmer owners. As a Junior Member Support Agent , you will provide timely and...
Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą: Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz...
Rozdziel czas pomiędzy bezpośrednie wsparcie dla rolników a zadania administracyjne, takie jak zarządzanie CRM, aktualizacje danych i dokumentacja. Udzielaj wsparcia rolnikom i zespołom w...
Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Umiejętność efektywnej organizacji pracy. Kreatywność i umiejętność pracy niezależnej. Wysokie kompetencje komunikacyjne. Doświadczenie w...
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your...
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego...
Najnowsze komentarze