HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie.
Aktualnie dla naszego klienta – międzynarodowej firmy farmaceutycznej, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Miejsce pracy: Warszawa – okolice Dworca Zachodniego
- Obsługa gości oraz klientów, udzielanie informacji o obiekcie, udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące usług lub produktów oferowanych przez firmę.
- Obsługa telefoniczna: odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych, udzielanie informacji telefonicznych.
- Obsługa poczty i korespondencji: odbieranie, sortowanie i rozprowadzanie korespondencji, nadawanie przesyłek, obsługa kurierska.
- Obsługa systemów: rejestrowanie faktur, umów oraz innych dokumentów, tworzenie oraz aktualizowanie raportów.
- Obsługa spotkań konferencyjnych: rezerwacja oraz przygotowanie sal, obsługa gości, przygotowanie materiałów marketingowych.
- Zarządzanie informacjami: aktualizacja wewnętrznych baz, awizacje parkingowe, zgłaszanie usterek, utrzymywanie porządku w przestrzeni recepcji.
- Wsparcie administracyjne: pomoc w przygotowywaniu dokumentów, archiwizacja, obsługa biurowa, wsparcie dla innych działów firmy.
- Rozwiązywanie problemów: reagowanie na skargi i reklamacje, rozwiązywanie problemów klientów, udzielanie pomocy w sytuacjach awaryjnych.
- Zamawianie materiałów spożywczych, biurowych, gospodarczych, eksploatacyjnych, dbanie o wizualny wygląd biura
Najnowsze komentarze