czyli z życia BOK
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL)
Wykształcenie średnie ogólnokształcące Dwa i pół roku doświadczenia w obsłudze klienta oraz min. dziesięć lat na stanowisku asystentki lub sekretarki.bardzo dobra organizacja pracy, komuniktywność, umiejętność pracy w zespole wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne biegła obsługa komputera , internetu, Pakiet Office (word , excel) znajomość język angielskiego na poziomie B1 w mowie i pismie znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie tytuł technika bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie w pracy w obsłudze klientaZnajomość j.hiszpańskiego na poziomie biegłym w związku z współpracą z oddziałami firmy w Ameryce Środkowej. Posiadanie certyfikatu za zakresu Risk Management będzie dodatkowym atutem.
Wrocław
Umowa o pracę na czas określony
8 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
© 2025 Pracownik Działu Obsługi Klienta
Theme by Anders Noren — Up ↑
Najnowsze komentarze