Praca: Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim


Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
  • Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. 
  • Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
  • Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
  • Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1). 
  • Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
  • Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami. 
  • Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat
Oferujemy:
  • Umowa o pracę.
  • Wynagrodzenie: 5039 PLN brutto miesięcznie. 
  • Ciekawe szkolenia.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Dni Pizzy! 
  • Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse.
  • Akademia CNX z programem mentoringowym.
  • Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online.
  • Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
  • Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ