Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP
Location: Warszawa
Opis stanowiska:
Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów
Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN
Bieżące rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji klientów
Współpraca z zespołem w celu dotrzymania terminów i ustalonych SLA
Udzielanie szybkich i rzeczowych odpowiedzi na zapytania
Wymagania:
3–5 lat doświadczenia w obsłudze klienta
1–3 lata praktyki w realizacji transakcji w systemie ERP
Dbałość o detale i terminowość wykonania zadań
Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
Umiejętność efektywnego wyszukiwania danych i analizowania informacji w ERP
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
Zdolność do profesjonalnego zarządzania i rozwiązywania problemów klientów
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w...
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i...
Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych....
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build...
What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build...
During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product...
What you’ll do: Provide phone-based technical and product support Troubleshoot basic technical issues Answer customer questions about product functionalities Log all requests into the system...
Najnowsze komentarze