Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży (branża techniczna)


Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży (branża techniczna)
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy osoby z doświadczeniem w pracy biurowej, która potrafi efektywnie komunikować się z klientami i sprawnie korzysta z komputera oraz oprogramowania biurowego. 

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: 
  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,
  • przygotowywanie ofert handlowych i przyjmowanie zamówień,
  • wsparcie działu sprzedaży w bieżących zadaniach,
  • współpracę z działem technicznym i magazynem,
  • dbałość o prawidłowy przepływ informacji w firmie. 
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy biurowej – warunek konieczny, 
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych (np. MS Office), 
  • łatwość w komunikacji z klientem, uprzejmość i wysoka kultura osobista, 
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę i chęć rozwoju zawodowego,
  • dociekliwość, dokładność i odpowiedzialność. 
Mile widziane:
  • doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta w branży technicznej, 
  • znajomość produktów lub zagadnień technicznych, 
  • znajomość systemów ERP / CRM, 
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego. 
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • przyjazną atmosferę i wsparcie w okresie wdrożenia,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i zaangażowania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ