TWOJA ROLA: Wspieranie niemieckiego zespołu sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów
- Jako członek naszego zespołu Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za komunikację z naszymi klientami w Niemczech, a także za wspieranie menedżerów sprzedaży na wyznaczonym obszarze
- W ścisłej współpracy z nimi opracowujesz propozycje i gromadzisz wszystkie informacje niezbędne do przygotowania ofert
- Jako członek zespołu działu Obsługi Klienta odgrywasz aktywną rolę w rozwijaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z klientami
- Zapewniasz koordynację procesu realizacji zamówienia przy współpracy z innymi działami w firmie
- Informujesz klientów o terminach dostaw i wszelkich zmianach statusu zamówienia oraz o kluczowych aspektach jego realizacji
- Wprowadzasz niezbędne dane do naszego systemu SAP
- Podlegasz Kierownikowi ds. Obsługi Klienta i uczestniczysz w spotkaniach zespołu
Najnowsze komentarze