Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją
Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!
Pokaż swoją moc w świecie technologii: zapewniamy wsparcie techniczne dla fanów streamingu.
Rozwiąż zagadki: szybko i sprawnie odpowiadamy na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
Empatia i profesjonalizm: obsługujemy i rozwiązujemy reklamacje klientów z uśmiechem i zrozumieniem.
Obsługa połączeń: pomagamy klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
Wymagania:
Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru.
Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta - oni są najważniejsi!
Językowy Ninja: biegła znajomość duńskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
Słuchanie jest sztuką: świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
Mile widziane
Doświadczenie z systemami CRM, na przykład: Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP lub innych.
Oferujemy:
Bogaty pakiet benefitów: kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje), ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna - dbamy o Twoje zdrowie i przyszłość.
Międzynarodowe środowisko: pracując z nami poznasz ludzi z całego świata! Rozwój umiejętności i potencjału: masz talent? Świetnie! Pomożemy Ci go wykorzystać. A może jeszcze nie wiesz, w czym jesteś dobry? Spokojnie - razem to znajdziemy.
Imprezy integracyjne: bo kto powiedział, że praca to tylko praca? Czasem warto oderwać się od ekranu i zintegrować z zespołem.
Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy: nie zostawimy Cię samego w trudnych sytuacjach. Twój TL to także przewodnik.
Praca zdalna z terenu Polski Rozpoczęcie pracy od zaraz Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi...
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów korzystających z systemu płatności Utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klientów Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników...
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...
Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami i działami firmy, Zarządzanie zapytaniami od klientów i działów produkcji, sprzedaży, Realizacja i monitorowanie zamówień od złożenia do...
Praca zdalna z terenu Polski Rozpoczęcie pracy od zaraz Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi...
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów korzystających z systemu płatności Utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klientów Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników...
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Nasze wymagania: wykształcenie w zakresie Optometrii, łatwość w budowaniu relacji. Twój zakres obowiązków: wykonywanie badań refrakcji, dobór i aplikacja soczewek kontaktowych wraz z...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i...
Najnowsze komentarze