Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim


Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
  • Szkolenie od 22 kwietnia.
  • Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinna zmiana (z godzinną przerwą).
  • Początkowo praca stacjonarna (pierwsze 6-9 miesięcy), później możliwość pracy hybrydowej.
  • Pierwszy punkt kontaktu w zapytaniach dotyczących podróży.
  • Doradztwo w zakresie lotów, produktów, metod płatności.
  • Wsparcie klienta w trudnościach podróżniczych i obsługa za pośrednictwem różnych kanałów.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka duńskiego i angielskiego.
  • Umiejętności interpersonalne: pomocność, entuzjazm, cierpliwość.
  • Skuteczna komunikacja i organizacja pracy.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku.
  • Równouprawnienie i równa ocena dla wszystkich pracowników.
  • Inwestycja w rozwój przez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ