Dołącz do zespołu Foundever!
Czy szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingowej? Jesteśmy wiodącą firmą z 1500 pracownikami w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i praca zdalna), i obecnie szukamy takiej osoby jak Ty, aby dołączyła do naszego zespołu!
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Cała Polska - Praca zdalna
Twoje zadania:
- Świadczenie usług klientom na najwyższym poziomie (czat/e-mail/telefon);
- Odpowiadanie na przychodzące połączenia i osiąganie celów ustalonych przez klienta i firmę;
- Przestrzeganie polityki i procedur firmy, zapewniając najwyższą jakość;
- Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;
- Osiąganie celów dotyczących jakości połączeń i satysfakcji klienta.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Język: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1);
- Doświadczenie: super jeśli masz doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta;
- Technologia: Znajomość MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe;
- Osobowość: Motywacja i entuzjazm;
Wymagany jest modem z portem Ethernet oraz opcją VPN, który musi być odblokowany.
Atutem będzie:
- Umiejętność priorytetyzacji i planowania;
- Samodzielność oraz zdolność do pracy przy minimalnym nadzorze;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Skupienie na detalach;
- Umiejętności sprzedażowe;
- Umiejętności miękkie.
- Umowa zlecenie lub umowa o pracę;
- Godziny pracy: 8:00 - 17:30, od poniedziałku do piątku (8 godzin dziennie);
- Praca zdalna.
Co warto wiedzieć:
- Wsparcie finansowe na okulary i wakacje, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje (Boże Narodzenie, Dzień Dziecka itp.);
- Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
- Dostępna jest karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową między lokalizacjami.
O firmie:
Foundever™ to światowy lider w dziedzinie obsługi klienta (CX). Z 170 000 pracownikami na całym świecie jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za najlepszą obsługę i satysfakcję klienta dla ponad 750 czołowych marek na świecie, działających przede wszystkim w obszarze cyfrowym. Nasze innowacyjne rozwiązania CX, technologia i wiedza są projektowane w celu wsparcia potrzeb operacyjnych naszych klientów i dostarczenia bezproblemowych doświadczeń klientom w tych kluczowych momentach.
Nie zwlekaj, czekamy na Twoje zgłoszenie!
Najnowsze komentarze