Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem między marzeniami a rzeczywistością.
Proktywnie i cierpliwe podchodź do każdego klienta, tak by poczuł się wysłuchany i doceniony, gdy będzie planował swoją nową podróż.
Chroń poufne dane i informacje z profesjonalizmem, zapewniając, że zaufanie jest kamieniem węgielnym każdej interakcji.
Dołącz do dynamicznego zespołu, w którym pasja łączy się z celem i wspólnie dążmy do zapewnienia klientom wyjątkowych doświadczeń.
Wymagania:
Biegłość językowa: Z rosyjskim na poziomie C1 i angielskim na poziomie B2, będziesz z łatwością poruszać się w codziennych rozmowach.
Pozytywna energia: Twoje szczere pragnienie pomagania innym będzie świecić, tworząc niezapomniane doświadczenia.
Elastyczność: Pracuj w elastycznych godzinach, w tym w weekendy i święta.
Entuzjazm: Rozwijaj się w naszym nowoczesnym biurze w Katowicach, gdzie otacza Cię inspiracja i wspierający zespół.
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna LuxMed, MyBenefit z miesięcznym budżetem, prywatne ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty MultiSport, owoce w środy oraz okazjonalnie Dni Pizzy.
Interesujące szkolenia.
Program Rozwoju Talentów: przejrzyste ścieżki kariery i awanse.
Dostęp do platform e-learningowych (Concenrtic Academy i Concentrix Univerity).
Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
Niesamowita kultura pracy: celebrujemy różnice kulturowe wśród nas i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych na miejscu.
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
obsługa klienta na stacji paliw; 2 zmiany 7-19-7 Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: Obsługa komputera z elementami internetu...
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami Dbałość o najwyższy poziom...
Twoje zadania: Pracuj 30 godzin miesięcznie online i/lub offline, zarabiając co najmniej minimalne wynagrodzenie krajowe. Sprzedawaj produkty Zepter i ciesz się prowizjami aż do 40% . Rekrutuj...
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Najnowsze komentarze