Praca: Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego


Emerald Sp z o.o. od 20 lat jest producentem materiałów wspierających sprzedaż [POS] displayów i opakowań. Do naszych klientów należą korporacje oraz sieci handlowe. Potrzeba rozwoju oraz oczekiwania naszych klientów stawiają przed nami wyzwania, które mogą spełnić najlepsi i najbardziej zaangażowani pracownicy. Dlatego jeśli nie lubisz się nudzić w pracy i chcesz się ciągle rozwijać pracując z przyjemnością i odkrywając nowe doświadczenia - dołącz do naszego zespołu na stanowisko EXPORT MANAGER

Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Miejsce pracy: Gliwice
Opis stanowiska:
  • codzienny kontakt z klientami zagranicznymi – mailowy i telefoniczny, budowanie trwałych relacji biznesowych
  • przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów
  • przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień eksportowych
  • udział w wydarzeniach branżowych oraz spotkaniach z kontrahentami
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne i doświadczenie w kontakcie z klientem
  • dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu
  • gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i stabilne warunki finansowe
  • atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników sprzedaży
  • narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy
  • szkolenie wdrożeniowe i wsparcie zespołu
  • benefity pozapłacowe, w tym kartę MultiSport oraz integracje firmowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ