Praca: Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego
Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików
Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
Nasze wymagania:
Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B2) – warunek KONIECZNY
Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem niemieckojęzycznym
Wysokie umiejętności komunikacyjne.
Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
Znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B
stałe wynagrodzenie plus prowizja
praca hybrydowa (Home Office 2 dni w tygodniu po okresie wdrożenia)
atrakcyjny system benefitów (karta lunchowa, opieka medyczna ze stomatologią)
dofinansowanie do nauki języka niemieckiego 50%
program rekomendacji pracowników
profesjonalny onboarding przygotowujący w pełni do roli
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports...
Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego;...
- profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w Banku, obsługa klientów- aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych- obsługa procesów kasowych w oddziale-...
- sprzedaż produktów i usług (kredyty, lokaty, konta, ubezpieczenia, pozostałe usługi),- budowanie relacji z klientami,- realizacja zadań sprzedażowych,- pozyskiwanie nowych klientów,-...
Doradca klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od średniego; praca przed komputerem; dodatkowe wymagania: mile widziana znajomość...
Kontakt z klientem zagranicznym, pozyskanie klientów w szczególności w Hiszpanii. Zbudowanie mediów społecznościowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język:...
Najnowsze komentarze