Ogłoszenie numer: 10377627, z dnia 2025-10-19
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
- pierwsza linia kontaktu z klientami premium, telefonicznie lub online,
- pomoc w rezerwacjach lotów, obsłudze serwisów internetowych i wyborze metod płatności,
- rozwiązywanie problemów związanych z podróżami i wsparcie w nagłych sytuacjach,
- tworzenie pozytywnych relacji i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
- płynna znajomość języka duńskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2),
- komunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienie,
- umiejętność organizacji pracy i obsługi kilku zadań jednocześnie,
- nastawienie na satysfakcję klienta i budowanie trwałych relacji.
- wsparcie przy relokacji (transport i zakwaterowanie),
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i pakiet benefitów,
- rozwój kompetencji poprzez coaching i mentoring w międzynarodowym środowisku,
- przyjazną atmosferę w zespole o różnorodnym międzynarodowym składzie.
Najnowsze komentarze