Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;Zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;Utrzymywanie bieżącego kontaktu z kontrahentami Spółki;Prowadzenie bazy danych klientów;Przyjmowanie i ewidencja zleceń;Współpraca z pozostałym zespołem w zakresie realizacji i obsługi zleceń;
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office
Uprawnienia: Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji
Uprawnienia: ABC OBSŁUGI KLIENTA
Wymagania inne: Miejsce pracy:Poznań
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:brutto
Najnowsze komentarze