czyli z życia BOK
Zawód: Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Konieczne doświadczenie w zawodzie Przedstawiciel handlowy - 2 lata lub Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży - 2 lata. Umiejętność w wystawianiu dokumentów księgowych (np. faktur) oraz programów ERP/CRM. Umiejętność prowadzenia negocjacji. Umiejętność tworzenia raportów i prezentacji. Umiejętności do weryfikacji po stronie pracodawcy.
Cząstków Mazowiecki
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
© 2025 Pracownik Działu Obsługi Klienta
Theme by Anders Noren — Up ↑
Najnowsze komentarze