Znalezione oferty pracy:

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i...

Doradca Klienta

Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie...

Doradca ds. kluczowych klientów

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych dla sklepu; profesjonalną i kompleksową obsługę projektów sprzedażowych obejmujących...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i...

Konsultant / Konsultantka ds. Telesprzedaży

Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i...

Opiekun klienta

wg. wniosku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie średnie lub wyższe. Komunikatywność.

Doradca klienta

umawianie klientów na naprawyi serwis, poznawanie zasad napraw, poznanie procesów likwidacji szkód komunikacyjnych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Doradca klienta

analizowanie rynku, przygotowanie ofert dla klienta, prezentowanie ofert i przedstawianie klientowi, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie zaufania i wizerunku firmy(godziny pracy 9:30-17:30)...

Specjalista ds. obsługi klienta

kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio; odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z towarami oferowanymi przez firmę; informowanie o...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek...

Doradca klienta

wg programu stażustaż w godz: 8-16 Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych....

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i...

Specjalista ds. Reklamacji

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...