Praca: Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku.
Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z wewnętrznych narzędzi.
Przetwarzanie ręcznych zwrotów pieniędzy i rozpatrywanie skarg związanych z RODO z należytą starannością i dokładnością.
Zapewnienie, że każda interakcja z klientem jest profesjonalna, empatyczna i skoncentrowana na rozwiązaniu.
Praca z wieloma systemami z zachowaniem wysokiego poziomu precyzji.
Wymagania:
Biegłość w języku polskim (C1) i angielskim (C1) – zarówno w mowie, jak i w piśmie.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do jasnego wyjaśniania rozwiązań.
Silne analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
Cierpliwość i empatia.
Szybkość pisania 150+ znaków na minutę i solidna znajomość obsługi komputera.
Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin w Szczecinie.
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wynagrodzenie: 5039 PLN brutto miesięcznie
Interesujące szkolenia
Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna LuxMed, MyBenefit z miesięcznym budżetem, prywatne ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy oraz okazjonalnie Dni Pizzy
Program Rozwoju Talentów: przejrzyste ścieżki kariery i awanse
Akademia CNX: z programem mentoringowym
Uniwersytet CNX: z nieograniczonym dostępem do szkoleń online
Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN
Niesamowita kultura pracy: celebrujemy różnice kulturowe wśród nas i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych na miejscu
Odbieranie zgłoszeń niemieckojęzycznych klientów, wsparcie w zakresie gwarancji, napraw i obsługa CRM dostosowana do potrzeb klienta. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (poziom C1),...
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Udzielanie profesjonalnych odpowiedzi na zapytania klientów za pomocą różnych kanałów komunikacji. Zarządzanie dokumentacją klienta w systemie CRM. Współpraca zespołowa nad optymalizacją...
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi...
Odbieranie zgłoszeń niemieckojęzycznych klientów, wsparcie w zakresie gwarancji, napraw i obsługa CRM dostosowana do potrzeb klienta. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (poziom C1),...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych,...
Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny...
Współpraca z zespołem sprzedażowym w obsłudze klientów biznesowych. Komunikacja z klientami przez telefon i e-mail. Administrowanie zadaniami związanymi z klientami i obsługą przetargów....
Najnowsze komentarze