Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją...
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our...
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our...
Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania...
Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów...
Dołącz do nas jeśli: łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi i możliwość pomocy sprawia Ci radość, lubisz pracę zespołową i wiesz, że zgrany Zespół jest kluczem do sukcesu,...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i...
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets...
(Praca Hybrydowa z Warszawy) Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają...
Twój zakres obowiązków będzie uzależniony od zadań jakie dostaniesz do realizacji. Mogą to być m.in. Aktywna sprzedaż w dziale z kaskami rowerowymi Skręcanie rowerów Przyjmowanie dostaw i...
Najnowsze komentarze