Praca: Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania.
Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty odpowiadasz z precyzją, rzeczowo, miło, z uśmiechem, choć niewidocznym.
Serwis staje się sztuką niczym latte art: odpisujesz poprzez formularz internetowy na zapytania: o nowe modele ekspresów, doradzasz akcesoria, które przełożą się na codzienne rytuały ulubionej kawy, przetwarzasz zamówienia lub zwroty, rozwiązujesz techniczne wyzwania.
Twoje zadania są jak mieszanie idealnego blendu smaków i aromatów, zespajasz informacje, by klient zawsze czuł się obsłużony z klasą.
Każda wiadomość i każde połączenie telefoniczne są jak dokładny dobór ziaren — od zapytania po rozwiązanie.
Wymagania:
Język niemiecki jest Twoim espresso — mocny, klarowny, z charakterem (C1).
Angielski niczym mleko do ulubionej kawy, dodające delikatności i miękkości w kontaktach.
Jesteś cierpliwy, otwarty na naukę, a obsługa klienta nie jest Ci obca, a jeżeli dopiero zaczynasz, nauczymy Cię tego przy filiżance najlepszej kawy.
Możesz rozpocząć pracę we wrześniu z naszego biura w Katowicach, aby wspólnie dzielić się wyzwaniami i smakiem pumpkin spice latte.
Oferujemy:
Umowa o pracę, stabilne zatrudnienie.
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed); dofinansowanie do karty Multisport do obiektów sportowych lub vouchery do popularnych sklepów i usług (MyBenefit); możliwość dołączenia do prywatnego ubezpieczenia
Dostęp do platform e-learningowych z bezpłatnymi szkoleniami podnoszącymi kompetencje cenione na rynku pracy
Lekcje języka angielskiego online, podnoszące Twój potencjał językowy
Pracuj z przyjaciółmi i zarabiaj - program poleceń pracowniczych
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów...
Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów...
Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów...
Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów...
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Najnowsze komentarze