Rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół. Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Specjalista Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Mielec
Nr ref.: 000021223
Twój zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji
Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert
Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych
Realizacja celów sprzedażowych
Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU
Nasze wymagania:
Minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży (preferowane w branży finansowej)
Mile widziane ukończone studia wyższe, kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
Wysoka motywacja do osiągania wyników
Chęć rozwoju i nauki nowych umiejętności
Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej
Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
To oferujemy:
Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa
Motywujący system wynagrodzeń (system premiowy i prowizyjny)
Dostęp do bazy klientów na start
Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, dostęp do platformy ubezpieczeniowej)
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Praca zdalna z terenu Polski Rozpoczęcie pracy od zaraz Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi...
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów korzystających z systemu płatności Utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klientów Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników...
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...
Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami i działami firmy, Zarządzanie zapytaniami od klientów i działów produkcji, sprzedaży, Realizacja i monitorowanie zamówień od złożenia do...
Praca zdalna z terenu Polski Rozpoczęcie pracy od zaraz Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi...
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów korzystających z systemu płatności Utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klientów Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników...
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Nasze wymagania: wykształcenie w zakresie Optometrii, łatwość w budowaniu relacji. Twój zakres obowiązków: wykonywanie badań refrakcji, dobór i aplikacja soczewek kontaktowych wraz z...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i...
Najnowsze komentarze